Hoe krijg ik mijn printer werkend op Mac?

Ik heb onlangs de MacBook Pro gekocht en ik krijg mijn printer niet meer aan de praat. Driver voor Mac geïnstalleerd, alles lijkt in orde te zijn.... totdat ik iets moet printen :(

Printer is de Canon LPB3010, doet het perfect op Windows laptop, maar op de Mac krijg ik het niet voor elkaar.
Ik hoop dat iemand hier de oplossing voor weet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Hmm dat is een lastige, bij werkte hij zonder ook maar iets te installeren, heb wel een ander versienummer, maar lijken wel op elkaar. Probeer de drivers eens te verwijderen en te kijken of osx zelf iets kan vinden. Als je hem daarna weer opnieuw aansluit, en er staat bij apparaatbeheer geen printer, dan zou ik eens kijken op de canon site voor een geupdate driver.