waar kan ik een wi-fi usb connector kopen ?

waar kan ik een nintendo wi-fi usb connector kopen ik heb verschillende game websites bezocht maar vind geen resultaten of het is niet meer leverbaar weet iemand in welke winkel ik een nintendo wi-fi usb connector kan kopen niet op een website maar in de winkel zelf hier een link met welke wi-fi usb ik bedoel http://www.google.be/imgres?q=wi-fi+usb+connector+nintendo&um=1&hl=nl&sa=N&tbm=isch&tbnid=_NEcS7o23OWHSM:&imgrefurl=http://ds.ign.com/articles/665/665128p1.html&docid=i9Kt70plaLQF7M&w=460&h=344&ei=hvJ-TsTrMcOWOrHO0foP&zoom=1&iact=rc&dur=416&page=1&tbnh=161&tbnw=215&start=0&ndsp=13&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=142&ty=59&biw=1024&bih=677 please alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Kimath
12 jaar geleden
Ik denk dat je beter een modem met wifi mogelijkheden kunt halen, daar heb je uiteindelijk meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hijbedoelt er eentje voor de ds
Kimath
12 jaar geleden
Ik weet het, ik ken het product. Daarom typ ik dit ook als reactie. Een modem met wifi bied meer mogelijkheden, omdat je dan ook andere apparaten via wifi kunt verbinden, niet alleen een DS of een Wii.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap ook echt niet wat je met zo'n stick wil bereiken. In je Wii zit gewoon een Wi-Fi adapter en het enige wat je dan nog moet hebben is een Wi-Fi router (zit al in veel modems). Dan kan je gewoon elk apparaat op internet krijgen.
Kimath
12 jaar geleden
zo'n stick kun je in je pc steken, als je geen beschikking hebt over een wi-fi router. Maar het is een beetje apart product, je betaald iets van 50 euro om 2 type apparaten te kunnen verbinden met internet, en dan dus alleen als de pc aanstaat waar die stick in zit.

Antwoorden (2)

Op bol.com kan je hem kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Link?
op tweedehands.be