waar kan ik zien welke videokaart ik heb?

want ik wil een driver voor m'n video kaart installeren vanaf de website van mijn videokaart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
44.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
antwoord staat hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/drivers-installeren.242526

Het beste antwoord

In je start menu ( afhankelijk van je besturingssysteem )
Zou je een functie "Uitvoeren" moeten kunnen vinden.
activeer dat programma en type daarin "DXDIAG"
Je krijgt dan een pop up scherm met allerlei informatie over je hardware.
Onder het tabblad "Beeldscherm" staat je type Videokaart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Rechtermuisknop op computer of mijn computer --> eigenschappen of properties --> Apparaatbeheer of Device Manager --> door beeldschermadapters of display adapters uit te klappen kun je je video kaart achterhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Mocht het antwoord van de vorige beantwoorder niet werken omdat er bv standaard videokaart wordt weergegeven, installeer dan even Everest home edition. Met dat programma kun je werkelijk alles zien wat er in je pc geïnstalleerd is. Als je op deze link klikt krijg je gelijk de gratis download. http://www.starfix.nl/getfile/everest_home.exe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gedownload! maar waar moet ik opklikken om te zien welke video kaart ik heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Open Everest, dan in het linkerrijtje klik je op het +je van"computer" san klik je op " overzicht" en dan zie je in het midden scherm de resultaten. Beetje naar beneden scrollen dan zie je " scherm" en daaronder staat dan welke videokaart je hebt. Vaak zelfs met een link er achter van de site van de bewuste videokaart waar je dan je drivers kunt downloaden. Ik hoop dat dit programma je kaart herkent. Kans is erg groot dat hij dat ook doet. Werk zelf ook altijd met dit programma om te achterhalen wat er in de pc zit.
Met PC Wizard kan je alles zien wat er in je pc zit.
Te downloaden op www.download.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik ook gedownload maar ik zie bij beide niet mijn videokaart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan doe je het denk ik niet goed.
open pc wizard
links onder HARDWARE klikken op VIDEO ICOON dan krijg je de videokaart te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan krijg ik het nog niet te zien, alleen dat hij van nvidia is (zie foto)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie geen foto.
Maar ik denk dat je de standaard NVIDEA card heb.
De drivers kan je downloaden op,
www.nvidea.com/page/drivers.html