Past deze geheugenmodule bij mijn moederbord?

Ik heb het moederbord Asus P5Q3 WiFi en als ik kijk bij de geheugenspecificaties staat er:

4 x DIMM, max. 16GB, DDR3 2000(O.C.) / 1600 / 1333 / 1066 MHz, Non ECC, un-buffered memory
Dual channel memory architecture
Supports Intel® Extreme Memory Profile (XMP)

Betekent dit dat ik dit geheugen er in kan zetten?

http://tweakers.net/pricewatch/284488/corsair-vengeance-cml8gx3m2a1600c9-low-profile.html#tab:info

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hoi,ja volgens mij zeker en als er 4 slots in zitten kan je er 4x 4gb in zetten,maar vaak is de helft al ruim voldoende alleen bij heel heftig gamen heeft 16gb ram zin is mij altijd verzekerd ! Als je zeker wil weten dat je het goede geheugen koopt kan je on line een memorycheck(www.memorycheck) uitvoeren of voordat je bestelt of aankoopt vragen of het past !
Maakt ook uit of het 'n laptop of desktop is heb ik ondervonden,heb zelf ook 2x 4gb 1600hertz bij mij ruim voldoende.
Kon er ook max.16gb in kwijt..
Succes!

groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat past.