Welke van onderstaande grafische kaarten zijn de beste toekomstgericht en kunnen een voeding van slechts 400 W aan?

HD3870 Toxic
HD3850
9600GT
HD3650
HD2400Pro
NX9800GT-T2D512E-OC
R4850-T2D512
R4830-T2D512-OC
HD4850 TOXIC
HD4870
EN9600GT TOP/HTDI
EN9600GT Sil/HTDI
EN9800GT TOP/HTDP
HD4670
EN9600GT/HTDI
GeForce 9600GT////////
HD4550
HD3870 Ultimate
HD4670
EN9600GT/HTDI

HD4850 Vapor-X
HD4850
GF9800GT Synergy
GTX260 Synergy Edition

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Antwoord op je voedingsvraag is snel te geven: alle kunnen dat aan, tenminste, als je verder weinig tot niets in je pc stopt. Zonder te weten welke verbuikers ze er nog meer allemaal in hebt kun je daar dus verder geen zinnige uitspraak over doen.

Voor het tweede gedeelte is geen snel antwoord te geven, de vraag is vooral wat jij van de kaart verwacht. Bovendien kun je er van uitgaan dat over twee jaar er een dusdanige verbeting heeft plaatsgevonden dat de kaart die je nu kiest zowieso hopeloos verouderd is.

Denk dus bij je keuze ook aan andere misschien in eerste instantie niet zo logische criteria als geluid (met fan, klein of groot, naar buiten toe of intern rondblazen, of passief) warmteproductie en de mogelijkheid om dez kwijt te raken, zie geluid. Verbruik, er is echt veel verschil, kijk of toename verbruik voor jou waard is.

En dan als laatste, lees reviews, veel reviews. Objectieve reviews, problemen topic op fora, zoek naar incompatibiliteit met jou overige hardware en maak dan pas de keuze.