Het ligt er aan welke controller je gebruikt, als je de standaard Dualshock 3 Wireless Controller gebruikt is dit volgens mij niet mogelijk. Mocht je een andere gebruiken moet je kijken of deze een reciever gebruikt waar je een usb link aan kunt hangen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wel mogelijk met de Dualshock 3
De PS3 Dualshock aansluiten is wel mogelijk!
Zorg eerst dat je bluetooth aanhebt staan.
Je hebt nodig OS X Snow Leopard, al heb je Leopard dan moet je even drivers zoeken op google.
Je sluit je controller met usb kabel aan op je mac. Je drukt op de PS knop (rond doorzichtigknopje midden op je controller). Er gaan nu lampjes knipperen boven op de controller. Eventjes wachten dan gaan ze met een andere frequentie knipperen en dan is je controller gepaired met je mac en kan je de kabel loshalen.
Al wil je je controller weer gebruiken met je PS3. Dan doe je hetzelfde met je mac. Je hangt hem via de usb kabel aan je PS3, drukt op de PS toets en wacht tot het Player lampje gaat branden bovenop.
Lukt dit niet zet je vraag dan in de reacties en ik help je graag!

Succes!