Heeft apple ook een netbook te koop?

Ik bedoel zo'n klein laptopje!!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, een Macbook Air is al vanaf 11" (vanaf €949,00) te koop. Hiervan is ook een 13" model verkrijgbaar vanaf €1249,00.

Een Macbook Pro is verkrijgbaar in 13", 15" en 17". Vanaf respectievelijk €1149,00, €1749,00 en €2499,00. De laatste twee zijn waarschijnlijk te groot.

Dus vanaf 11" heb je een MacBook Air voor €949,00. (zonder studentenkorting etc)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is 11" klein genoeg?
http://www.apple.com/nl/macbookair/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13" komt ook in de buurt. Je kunt de macbooks krijgen in deze maat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Apple heeft de MacBook Air.
Er is een 11" en een 13" versie. Ik heb de 11". Erg fijn voor onderweg. Geruisloos, licht, razendsnel en superdun. Ik ben er heel blij mee :)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had helemaal niet gezien dat je vraag al was beantwoord.
Sorry.