Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De scrollfunctie op de touchpad van m'n laptop doet het niet meer hoe krijg ik het terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
946
Amadea
13 jaar geleden
Mogelijk staat het antwoord al bij http://www.goeievraag.nl/vraag/vage-reden-scroll-functie-touchpad.11366

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Mijn laptop (Acer) heeft dat heel af en toe, als ik een langer filmpje gekeken heb. Na enige tijd doet die het gewoon weer. Anders opnieuw opstarten, dat hielp bij mij ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal is het stuurprogramma van je Touchpad vastgelopen/gecrashed. Bij mijn HP gebeurt dat ook nogal eens. Een reboot (opnieuw opstarten) wil vaak helpen (zojuist nog gedaan). Maar als dat ook niet helpt moet je naar de site van je laptopfabrikant gaan en daar de laatste touchpaddriver voor je laptop downloaden en installeren. Als het dan nog niet werkt moet het haast een hardwarematige fout zijn (of het is simpelweg niet mogelijk om binnen dat programma te scrollen).

Succes ermee en reageer/PM gerust!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding