Welke PC is het beste om te kopen? Ik wil deze gebruiken voor het hoofdzakelijk draaien van (zware) games

De PC's zijn de volgende:

https://www.compusale.nl/index.php?module=producten&action=show&id=506&cpath=25_152&cat=152

https://www.compusale.nl/index.php?module=producten&action=show&id=485&cpath=_185&cat=185

Een Amd Llano A8 of een Amd Phenom ii X4?

Bij de Amd Phenom ii X4 wilde ik nog de volgende videokaart kopen:

http://www.dynabyte.nl/asus-geforce-gtx550-ti-dc-top-1gb.html

Maar hierdoor ben ik wel duurder uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Sowieso zal je er een andere videokaart in moeten hangen, dat is echt het allerbelangrijkste als je wil gamen. Voor dat geld van die 550 kan je beter een 6870 kopen trouwens. Je moet dan wel hopen dat zo'n goedkope voeding dat houdt natuurlijk, want in een bak van nog geen 400 euro zal op dat soort dingen flink bespaard worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Denk inderdaad dat je goed moet gaan nadenken over de voeding.. En misschien wat extra koeling, het lijkt mij een midi tower, en als je dan zware games gaat doen zonder je koeling goed op orde te hebben dan kan dat wel eens erg warm worden daarbinnen.
ik weet niet wat je budget is maar je kan ook een totaal nieuwe pc in elkaar laten zetten in een winkel met alles naar eigen keuzen in jou geval gaming en dan worden alle specificaties voor gaming toegepast zodat jij kan gamen ;) dit kan volgens mij ook gewoon via internet google maar eigen pc in elkaar zetten ;) succes