ik ga een nieuwe computer aanschaffen welke video kaart?

Er zit er een onboard maar een aparte heeft beter prestaties, ik ga er geen spellen mee spelen maar meer voor foto en video en huis en keukengebruik.
welke raden jullie me aan ik speel er geen spellen mee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon een onboard

Antwoorden (3)

hoeveel is je onboard kaart ? 256 mb ? mooi zo laten
want zo te horen heb je er geen nodig
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ je kan altijd nog een videokaart kopen en later inbouwen als je er toch een nodig blijkt te hebben.
als je je systeem nieuw koopt met legale windows kan je videokaart die erin zit het aan een nieuwe kopen is dan geld weggooien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt er inderdaad geen nodig. Indien je je toch een kaart aanschaft zal het verschil niet merken. Verloren geld dus.