Welk soort scherm heeft de Sony Vaio VPCF22S1E ?

Sony hanteert 3 soorten beeldschermen voor notebooks. Vaio Display, Vaio display plus en Vaio display Premium.

Welk soort scherm heeft het model: VPCF22S1E
Er staat nu hoogwaardig, maar dat is niet een van welke bovengenoemde.

Indien het antwoord NIET Premium is, welk model van Sony Vaio F series heeft wel een Premium beeldscherm?
(behalve de 3D versie)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Volgens mij de simpelste, dat haal ik uit de vergelijkingen op de sony website. Je kunt m zo te zien wel aanpassen zodat je er een premium display op zet. Bij de f modellen op deze site kun je ook zien welke modellen wel een premium display hebben.