Wat is de goedkoopste tablet met toegang tot google android market?

Wat is de goedkoopste tablet die wèl toegang heeft tot Google Androidmarket? En hoe weet je van tevoren nou welke tablet wel of niet toegang heeft? Anders blijf ik tablets retourneren:(. Net nl. 1 bij blokker gekocht maar heeft helaas geen toegang. Kan er wel aan gaan sleutelen met roms en fixes enzo,maar geen zin in. Liever gelijk een goeie.

Grtz Sonaya

12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de advertentie van blokker staat toch dat hij wel toegang zou moeten hebben tot de Android Market...
http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=786908

Antwoorden (2)

Ik denk dat ik je antwoord gevonden heb.
Ik weet niet precies of je dit bedoeld.
Bij bron staat site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sonaya
12 jaar geleden
Nee helaas... Deze site heb ik al doorgespit en er wordt bijv. ook over de Archos gesproken, maar die moet je ook omturnen om 1 en ander voor elkaar te krijgen, net zoals de tablet die ik zojuist heb gekocht :( Grtz Sonaya
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh helaas dan.. Sorry!
Sonaya
12 jaar geleden
Geeft niet :), fijn dat je hebt gereageerd!
Bij de bartsmit hebben ze een hele goeie van android en intertoys soms ook.