Is het verstandig om een iMac te bestellen

Apple roept van de afgelopen maanden iMacs terug omdat er een fout zat in de hardeschijf

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Het terugroepen van de iMacs geldt alleen voor de iMacs verkocht tussen mei en juli van dit jaar. Je kunt dus veilig een nieuwe iMac bestellen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het netjes dat Mac alle producten terug roept, zeker zo'n kritisch component als hardeschijf erg netjes.
Je mag er vanuit gaan dat na afkondiging van de terug roep actie dat alle modellen die daarna over de toonbank gaan als zijn aangepast. Mocht je nog steeds twijfels hebben dan kun je het ook in de winkel navragen, misschien kijken ze er even naar.