ik heb een pc laten bouwen met een kast eromheen die paars licht geeft kan deze ook andere kleuren geven?

ik heb deze kast
http://www.ms-tech.de/eng/index.php/product/detail/pdcid/65/pdid/209
en me broer heeft die ook alleen hij heeft voor en achter groen licht en ik paars, waar ik hem kocht zei die meneer dat je de kleur kon veranderen. maar hoe?

Toegevoegd na 4 minuten:
http://tweakers.net/pricewatch/276971/ms-tech-ca-0300-stingray-se.html#tab:info nog een link

Toegevoegd na 8 minuten:
De 3 fans die meegeleverd zijn geven een leuk zicht met de leds erin zegt iemand dus er moet een andere kleur kunnen
http://www.alternate.nl/html/product/Behuizingen_Midi_Tower/MS-TECH/CA-0300_HORNET_SE/460585/ > beoordeling

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.9K

Het beste antwoord

Tja in principe is het gewoon de led lampjes die je kan vervangen. voor een ander kleur
of er een wisselbaar setje in zit kan ik niet zien
ik zag in de datasheet dat er staat Voilet Led preinstalled
je zou er dan vanuit mogen gaan dat ze verwisselbaar zijn
of je ze er dan nog apart bij moet kopen weet ik niet of er zit wellicht een setje aan de binnenkant ?
als reserve
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Andere lampen er in zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de specificaties op de site van deze kast staat te lezen dat de verlichting van de ventilatoren paars is.
Er wordt nergens gesproken over de mogelijkheid om de kleur aan te passen, dat zal dan ook niet mogelijk zijn.
Als je de kleur wilt veranderen dan zal je de paarse LEDs uit de ventilatoren moeten slopen en vervangen door een andere kleur LEDs.

Toegevoegd na 3 minuten:
Of de ventilatoren vervangen door een passend type met een andere kleur verlichting.

Waarom moet je trouwens je computerkast überhaupt licht laten geven? volgens mij is het enige zinvolle licht dat met een computer uitgestraald wordt het licht dat het monitorscherm geeft.
Daar zijn de interessante dingen te zien waar je jouw computer voor gebruikt.
De kast is toch geen schemerlamp? ;-)

Toegevoegd na 14 minuten:
Ja hoor, ik heb het gevonden:
De kast MS-tech CA-300 is verkrijgbaar in 3 uitvoeringen:

Stingray (paarse LED-verlichting)
Hornet (rode LED-verlichting)
Raptor (groene LED-verlichting)

Je hebt kennelijk de eerste versie gekocht, jouw broer de derde.

Er is géén programma waarmee je de kleur kan veranderen, je zal gewoon de ventilatoren moeten uitwisselen als je dat persé wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar iemand zegt dat: Ik ben zeer tevreden met deze kast, mooi design en stevig. Verder krijg je allerlei schroeven voor hdd, dvd , die had ik niet meer dus kwam mooi uit. Let wel op de bedrading met montage, dat er niet iets kapot getrokken word deze is namelijk zeer dun. Verder oogt het mooi na de montage. De 3 fans die meegeleverd zijn geven een leuk zicht met de leds erin. Alleen rechterpaneel breekt de schoonheid van deze kast af, maar daar vind ik nog wel wat op. Maar prima kast is deze , de temperaturen vergeleken bij mijn vorige kast zijn omlaag gegaan. Als je iets moois wilt hebben en voor goedkoop is deze kast zeker geschikt voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is leuk, maar hij zegt verder niets over het veranderen van de kleur van de ventilatoren.