Hoe kan het dat de pedalen van mijn racing wheel opeens niet meer reageren?

De pedalen deden het eerst gewoon nog. Het gaat om een Thrustmaster Ferrari GT Experience Racing Wheel. Ik heb wel het kabeltje van de pedalen uit het stuur gehaald.

Toegevoegd na 1 minuut:
...maar dit hoeft toch niks uit te maken?

Toegevoegd na 2 minuten:
(het zit er natuurlijk nu weer in)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
7.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit het kabeltje dan wel goed vast?

Antwoorden (2)

Zit ie op een PC of gameconsol?
Maar goed, wat je kan proberen, PC of gameconsol uitschakelen, aansluiting van het stuurtje loshalen van de PC of gameconsol, checken of alle snoertjes van de pedalen naar het stuur goed zitten, weer inpluggen in PC of gamec. opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hem ook en bij mij moest je allebei de pedalen in drukken en dan het middelste knopje(staat een huisje op)

zeg het maar als dit niet lukt