Welk Externe harde schijf kan ik het best voor mijn iMac gebruiken?

Welk externe harde schijf kan ik het best gebruiken met mijn Mac? Ik twijfel tussen een mobile of desktop harde schijf. Ik wil de schijf gebruiken voor bestanden(photo's en video) bewaren en voor Time Machine(back-up maken van iMac).
Wie kan mij hierin wegwijs maken?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Wil je optimale bescherming ga voor raid 5. Een iomegA nas is dan perfect. Alleen backup via timemachine een iomegA minimaxx