Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zwart beeldscherm na opstarten, hoe kan dit?

Maar al te vaak blijft mijn beeldscherm zwart na opstarten, minutenlang wachten heeft geen nut. Wanneer ik dan computer weer uitzet en opstart doet hij het wel. Hoe kan dit? (windows 7)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
849
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je preciezer omschrijven wat je wel en niet zet nadat je de computer aanzet. Of zie je helemaal niks na het aanraken van de knop?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Heb je nog een 'oude' monitor? Zo ja, dan zou het daar aan kunnen liggen.

Heb je een nieuwe monitor maar oude pc, zou ik eens naar je voeding kijken (krijgt hij z'n voeding van de pc?)

Is het beiden nieuw; probeer je videodrivers eens te updaten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan aan een hoop dingen liggen t contact van je videokaart bv haal die er uit en er weer in
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De programma's UIT de opstartmap halen,welke U net zo makkelijk kunt aan klikken op het bureaublad en/of bij "alle programma's". Dit scheelt een hoop. Verder eens uitzoeken of er geen betere - lees recentere- drivers zijn voor de videokaart. Ga daarvoor naar de fabrikant van de video kaart en ga naar support en/of drivers/firmware upgrades. .Download die nieuwere drivers en laat het meteen uitvoeren. Start de pc opnieuw op nadat U dit heeft gedaan en mogelijk bent U van het zwarte beeldscherm probleem af.

Groet:Zoekertje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je de verkeerde drivers geïnstalleerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding