Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn 2tb externe harde schijf start niet op tegelijk met mijn computer, hoe verhelp ik dit?

Mijn gloednieuwe Samsung G3 Station 2TB externe harde schijf is correct aangesloten. En doet het prima. Maar als ik mijn computer afsluit en later weer opstart word de externe harde schijf niet weergegeven\herkend (doet niets)

Dan moet ik het usb draad eruit halen en er weer instoppen en dan word hij herkend. Ik vind dat enorm irritant. Hoe kan dit verholpen worden?

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
712

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hmm.. heb je andere apparatuur (usb-sticks) en dergelijke geprobeerd of deze wel goed herkend worden ? Heb je drive ook in een andere usb poort geprobeerd. En als laatste test, kijk of de drive hetzelfde reageert in een andere pc.

Want mijn vermoeden is dat de mogelijk je gloednieuwe samsung G3 station, toch niet helemaal werkt zoals het zou moeten.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding