problemen met virtual dj free, met nummers met liedjes, hulp?

ik heb een dj programma ( virtual dj free ), en via daar hoor ik mijn muziek die ik in mapjes heb gedaan via mijn documenten enz.. ik heb bij mijn documenten de liedjes in nummers opgedeelt, bv waterkant-marcoborsato nmr 1 enzo, via eigenschappen.
Maar dan heb ik ook tot de 40 liedjes, van 1 tot nmr 40.
maar in die programma wanneer ik de liedjes open dan komen ze doorelkaar.
tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je kunt de nummers sorteren op naam door op 'Titel' te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf virtual dj pro, en ik heb dat ook. Volgens mij kun je dit niet op volgorde zetten. Hoe dat programma dat ordent heb ik geen idee van. Je kunt ze inderdaad sorteren op titel maar dan heb je ze nog niet in volgorde van de nummers.