hoeveel kost 8gb RAM?

Hallo,
Ik heb nu 4gb ram werkgeheugen in mijn computer zitten.
Maar nu wil ik hem graag uitbreiden naar 8gb.
Het bedrijf waar ik de pc gekocht heb zegt dat als ik 50 euro bijleg dat ze mij er 8gb inzetten. (ik denk dat ze de 4gb dan zelf weer houden? wat doen ze hiermee?). Nu is mijn vraag of ik dit moet doen of dat ik via internet ofzo nieuwe moet kopen? Ik wil graag zo goedkoop mogelijk uitzijn.
Is er ook verschil qua ram met hetzelfde gb werkgeheugen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Antwoorden (2)

Ik heb even voor je gekeken en de prijzen zijn vanaf 67 euro op webshops.
Dus daarvan uitgaande zou ik zeggen dat het een goede deal is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oke maakt het ook nog uit van welk merk het is of?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
corsair raadt ik aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
raad*
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/545/geheugen-intern/producten/#filter:RYxBCsIwEEXv8tcRkmrR5gAFF656gpAOMtLaMOmiWHJ3Jwh2M_Df-392LDKS9EzTCI8k_MowPzgssioLOf5JonjX3skZpPCkgT8E76w1dRnpwW94DVl7PU8rSYbf0V7qnavEzXWNvpvDpsGdnb02KAZtd1QOr6qULw DDR3=54 eu
DDR2=40 eu Hoe dan ook zou ik het doen voor die 50 euro. Vrij goedkoop zeker als ze het er nog inprikken ook.
Het lijkt me sterk als je geen ram-slots meer over hebt in je pc.
Als je 8 GB RAM wilt hebben plaats je er dus gewoon 4 GB RAM bij.

Tegenwoordig is DDR3 1600 MHz standaard. Tenzij je een oudere pc hebt zal dat dus waarschijnlijk in je pc zitten.

Wil je dan aan de slag met een deftig setje van een deftig merk dan zit je op €40.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hallo,
ik heb maar 2 ram-slots op mijn moederbord zitten ;P