Waar kun je harddisk kopen ?

Waar kun je goedkoop een goede Harddisk kopen.

Alvast Bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (8)

op heel veel verschillende internetsites en bij computer speciaal zaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij dixons enzo online, staan veel goede (Packard Bell) op van 1 tb, voor een nette prijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een externe HDD, misschien bedoelt de vrager het wel maar hij geeft het niet aan dus zou ik uitgaan van een HDD zonder omhulsel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owja zou kunnen
Hier kun je goed en goedkoop een harddisk bestellen;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.alternate.nl/
http://www.dynabyte.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou makkelijker zijn als je erbij had verteld of je een externe of interne schijf wilt en vanaf welke grootte.
Bij Pixmania.com heb je een HD van 1.5TB voor net geen 50 euro. Ik vind dit goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment is (volgens tweakers.net) de hitachi Deskstar 5k3000 2TB het goedkoopst (euro/GB). De link laat gelijk zien waar je hem kan kopen.

!Let wel ik ben ervan uitgegaan dat je een Interne HDD bedoelt omdat je niet extern hebt vermeldt!

Toegevoegd na 4 minuten:
vermeldt -t
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dixons, dynabyte, de lokale computerboer, enz.