Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn cd speler heeft het altijd goed gedaan maar nu doet hij het niet meer. Hoe kan dat?

De computer zegt:"dit apparaat werkt perfect."
Ik heb ook al geprobeerd om drivers te downloaden.

Toegevoegd na 37 minuten:
Hij gaat gewoon open maar het lezen van cd en dvd doet hij niet.

Toegevoegd na 5 uur:
Hij Draait ook niet meer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
793
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat doet hij niet meer, geef eens meer info. Wat doe jij, wat zegt hij/reageert hij. Wij kunnen geen gedachten lezen, of van afstand observeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opent de cd-rom speler niet meer of leest deze geen discs meer? Inderdaad graag meer informatie :-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Misschien even via Configuratiescherm, Apparaatbeheer en daar de speler verwijderen, daarna de computer opnieuw opstarten, meestal installeert hij 'm dan opnieuw en werkt het weer.

Toegevoegd na 5 uur:
Heb je nu al geprobeerd wat ik hierboven beschrijf?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is hij stuk en moet je een nieuwe kopen, voor 16 euro heb je er al eentje; http://www.digitique.nl/nl/product/categorie/pccomponenten/cd-dvd-en-bd/dvd-spelers-intern-/lg/21792-lg-dh18ns40-16x48-dvd-zwart-sata
ik gok dat de laser kapot is. er staat ook een mooie sticker op die waarschuwt voor fel zonlicht en dat je hem niet moet aanraken, waarschijnlijk is daar iets fout gegaan (hoor je de CD wel ronddraaien?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had ik ook heb er nieuwe ingezet en werk gewoon weer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding