hoe installeer je een tweede router binnen een netwerk?

ik heb twee routers, een time capsule die gebruik ik nu en een sitecom wl-342 router. ik wil de sitecom router toevoegen aan het netwerk zodat ik een beter bereik heb. kan dat en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dhcp op de sitecom uitzetten en aansluiten op de internet-poort van de sitecom. Je zal hoe dan ook via een kabel moeten werken. Of je gebruikt de sitecom als primaire router en schakelt dhcp op de TC uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is dat DHCP en hoe moet ik t uitzetten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dhcp is de functie die ip adressen uitdeelt, als twee routers dat gaan doen... Hanteer de handleiding van je router om te zien hoe dit moet. Of zoek op Google de website portforward.