ik wil een nieuwe pc kopen, en denk over Packard Bell iMedia A4712- Athlon II X4-605e / 4096MB / 500 GB. Zou dat wat zijn voor gewoon thuisgebruik?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (8)

Moet je goed kijken naar de dingen die erop zit maar als je echt een goede wil
Hebben moet je een HP kopen zelfde prijs maar veel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor huis/tuin/keuken gebruik (internet, filmpje kijken) meer dan voldoende
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de gebruikte processor is erg langzaam voor zijn geld. De AMD Phenom II X4 840 is even duur en een stuk sneller. Bij Mycom (gek genoeg) heb je een even duur systeem dat een stuk sneller is. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom de laatste tijd ook steeds vaker bij mycom uit.
Alleen dan voor onderdelen, vaak even duur als op laten sturen bij de goedkoopste webwinkel en zo veel makkelijker bij garantie.
ik zou sowieso nooit voor een AMD gaan je bent stukken beter af met een intel core duo.
AMD worden erg warm.

maar ach als je alleen maar wat internet klein filmpje etc doet tuurlijk no probleme
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(niet mijn min)
waar heb je deze ervaring opgedaan.
http://tweakers.net/reviews/2184/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-juli-2011.html
in de "normale" systemen meestal AMD
Ik zou het niet doen. Persoonlijke ervaringen met dit merk (gelukkig niet mijn eigen computers) leren me dat ze niet al te lang mee gaan. Ik zou voor wat knappers gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afschuwelijk merk, altijd ellende, niet doen hoor!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Packard bell is niet echt een goed merk om te kopen, veel problemen, en een enorme zooi aan software die erbij geleverd word waar je helemaal niks aan hebt.

Kijk eens op realpc.nl , leveren mooie en pc's gemaakt met a-merk onderdelen en 3 jaar garantie. Goede ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat jij er thuis mee wilt doen, maar waarschijnlijk wel.
Ik zou echter ook nooit een merk pc kopen: Je betaald voor een naam, maar daar krijg je vaak juist mindere onderdelen voor terug. (slechte voeding, moederbord, geheugen en harddisk)

Wat kost die PB?
Als je een link erbij doet dan kan ik hem voor je vergelijken met eentje uit de bron.

Als je er een uit de bron wil, dan kan je die ook bij een kleinere computerwinkel laten samenstellen en bouwen, meestal kost dat maar 50,- extra.
Er zijn ook een paar goeie internet winkels die dat doen. (ik weet niet of dat teveel reclame wordt hier..)