Ik heb Windows 7 en heb een patitie gemaakt. Ik wil graag Windows XP op die partitie. Hoe doe ik dat?

Ik heb de setup van Windows XP.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

om je pc automatisch dual boot te maken moet je eerst het oudste os installeren en daarna het nieuwere, dan gaat alles bijna van zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Win7 opstarten.
Cd/dvd van winxp erin doen.
Automatisch opstarten. Installeren en partitie kiezen waar je dwze op wil hebben. En installeren.
Zorg ervoor dat je voldoende schijfruimte hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat vierenzestig zij is correct en iets waar je rekening mee moet houden. anders doet je Windows 7 het ineens niet meer.

Extra tip: als je Windows 7 Professional hebt, mag je officieel Windows XP als Virtuele Machine Downloaden. In de link de site van Microsoft meer meer info hierover.