Is deze externe harde schijf goed?

http://www.komplett.nl/Komplett/site/Catalog/ItemDetail.aspx?ItemNo=20001820

Ik heb maar 1 TB nodig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

hoi BloodRedNour,

seagate is een prima merk, dus dat zit wel goed.
een product waarop men 2 jaar garantie durft te geven, is geen rommel.

USB 3 is de nieuwe norm, maar dan moet jouw PC wel een USB3 aansluiting hebben, anders heeft het geen zin zo'n HD te kopen.
die moderne is twee maal zo duur, dan mag je wel wat betere prestaties verwachten.
ik zou voor ouderwetse degelijkheid gaan.

vermoedelijk gebruik je hem alleen als opslag van foto's of backup.
moet je dagelijks vele megabytes verplaatsen via deze schijf, overweeg dan toch die moderne variant.
een USB3 aansluiting kan je als losse insteek kaart kopen.

veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Prima HD,echter de prijs is tegenwoordig zo aantrekkelijk omdat het niet over dé nieuwe standaard beschikt namelijk usb 3.0 . Als U er Euro 40 bij legt heeft U deze al :

http://www.funprice.nl/a/harde-schijf-intern-extern/externe-harde-schijf/seagate/seagate-freeagent-goflex-ultra-portable-1tb-black-usb-30

Afhankelijk waarvoor U deze externe hard drive gaat gebruiken,zou ik voor die van Euro 100,-- gaan. Uiteraard is de keus aan U !

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qua snelheid is hij best wel ok! Maar qua betrouwbaarheid weet ik niet.