Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de driver van m'n videokaart?

Ik heb een videokaart in mn pc zitten. Niet onboard. Gewoon een losse. Nadat, ik win 7 heb geïnstalleerd word m'n videokaart ineens herkent als een standaard vga adapter. Maar dat is het niet! Hoe kan ik de goede driver van m'n videokaart vinden? Op de kaart zelf staat alleen LRI 2850. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
806
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LRI 2850, is dat niet een ding uit de oertijd? Uit welk jaar komt je pc?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2007
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Intel Pentium 4 2,88 GHz
4gb werkgeheugen. Mischien helpt dat? Is trouwens x86 (32 bit)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is overigens al eens eerder gesteld: misschien helpt het antwoord op die vraag je met jouw eigen probleem.
http://www.goeievraag.nl/vraag/videokaart-waarop-lri-2850-driver.195733
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, wacht, dat was jij zelf, haha. Blijkbaar heeft het antwoord je dus niet geholpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kijk op de Nvidia site. Wat ik er over kan vinden, is dat het een Nvidia is... Je zult waarschijnlijk de catalyst drivers moeten hebben.

Toegevoegd na 45 seconden:
Windows herkent hem als standard om in ieder geval te kunnen functioneren (basisgebruik). Echt er mee spelen heeft geen nut, hij functioneert niet goed op die driverset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nieuwe hardware toevoegen- optie gebruiken. als t n beetje gangbare kaart is wordt ie herkend en kun je windows op internet de juiste driver laten zoeken. werkt dat niet kun je n diagnostic tool als everest home installeren. die geeft je hele pc configuratie weer, welke drivers verouderd zijn en waar je ze vandaan kan halen. plus tips om je configuratie te verbeteren. altijd handig eigenlijk. suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding