Wat is de driver van m'n videokaart?

Ik heb een videokaart in mn pc zitten. Niet onboard. Gewoon een losse. Nadat, ik win 7 heb geïnstalleerd word m'n videokaart ineens herkent als een standaard vga adapter. Maar dat is het niet! Hoe kan ik de goede driver van m'n videokaart vinden? Op de kaart zelf staat alleen LRI 2850. Bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Kijk op de Nvidia site. Wat ik er over kan vinden, is dat het een Nvidia is... Je zult waarschijnlijk de catalyst drivers moeten hebben. Toegevoegd na 45 seconden: Windows herkent hem als standard om in ieder geval te kunnen functioneren (basisgebruik). Echt er mee spelen heeft geen nut, hij functioneert niet goed op die driverset.

nieuwe hardware toevoegen- optie gebruiken. als t n beetje gangbare kaart is wordt ie herkend en kun je windows op internet de juiste driver laten zoeken. werkt dat niet kun je n diagnostic tool als everest home installeren. die geeft je hele pc configuratie weer, welke drivers verouderd zijn en waar je ze vandaan kan halen. plus tips om je configuratie te verbeteren. altijd handig eigenlijk. suc6

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100