Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik geluid door twee koptelefoons krijgen, uit één computer?

Ik heb twee koptelefoons. Ik heb voorin mijn computerkast een ingang. Achterin mijn computerkast heb ik een 5,1 boxenset aangesloten. In dit boxenset zit ook een ingang voor de koptelefoon. Hoe kan ik het zo instellen dat beide koptelefoons werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
6.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De koptelefoon op de boxen zal altijd werken (staat los van de computer), maar als je de aansluiting op de computer gebruikt, dan schakelen waarschijnlijk de boxen uit (en dus ook die koptelefoonaansluiting).

Als je geen splitter hebt oid om 2 koptelefoons aan te sluiten op 1 uitgang, dan zou je dus (tijdelijk) even de lijnuitgang van de geluidskaart van je computer kunnen aansluiten op een extern apparaat (audioinstallatie oid) met koptelefoonaansluiting.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb ik dus niet en ik moet het vanavond regelen. Er moet toch een andere manier zijn? Ik kan toch ook geluid afspelen vanuit 6 boxen?
Op wescshop.nl heb il een sleutelhanger gezien, die je één snoer splitste naar twee snoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
splitter is de enige manier. Iets voorin inpluggen zorgt ervoor dat je ext boxen uitgeschakeld worden. Splitters worden volgens mij zelfs bij de gamma verkocht. Enjoy!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een splitter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding