Hoe kan ik geluid door twee koptelefoons krijgen, uit één computer?

Ik heb twee koptelefoons. Ik heb voorin mijn computerkast een ingang. Achterin mijn computerkast heb ik een 5,1 boxenset aangesloten. In dit boxenset zit ook een ingang voor de koptelefoon. Hoe kan ik het zo instellen dat beide koptelefoons werken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De koptelefoon op de boxen zal altijd werken (staat los van de computer), maar als je de aansluiting op de computer gebruikt, dan schakelen waarschijnlijk de boxen uit (en dus ook die koptelefoonaansluiting). Als je geen splitter hebt oid om 2 koptelefoons aan te sluiten op 1 uitgang, dan zou je dus (tijdelijk) even de lijnuitgang van de geluidskaart van je computer kunnen aansluiten op een extern apparaat (audioinstallatie oid) met koptelefoonaansluiting.

Met een splittter.

Bronnen:
http://cgi.ebay.nl/Splitter-voor-3-5mm-kop...

Op wescshop.nl heb il een sleutelhanger gezien, die je één snoer splitste naar twee snoeren.

splitter is de enige manier. Iets voorin inpluggen zorgt ervoor dat je ext boxen uitgeschakeld worden. Splitters worden volgens mij zelfs bij de gamma verkocht. Enjoy!

Met een splitter

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100