Alstjeblieft:

http://www.partition-tool.com/personal.htm

Toegevoegd na 13 minuten:
Het programma spreek grotendeels voor zich, nadat je het geinstalleerd hebt, kan je je c schijf selecteren.

Je kan dan de partitie kleiner maken, dat gaat ten koste van vrije ruimte. Als je dat gedaan hebt, kan je de lege ruimte die achter de C schijf staat selecteren en daarvan een nieuwe partitie aanmaken.

Bekijk het maar eens, maar maak wel een backup van je belangrijkste bestanden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met Partition Magic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is heel simpel heb het pas nog gedaan (2 dagen geleden). Je pakt je windows cd en start je pc op via je CD-Rom dat kan via je set-up en dan boot en dan 1ste boot op de cd zetten. Dan wacht je lang tot de set-up komt en dan doe je windows opnieuw instaleren dan kom je bij de patitie's je maakt er 1 aan en je sluit je pc af en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet niet of hij XP nieuw erop zet. Hij zegt "op XP", dat lijkt mij dat hij nu met XP werkt. Met jouw advies raakt hij alles kwijt.