wat is een goedkope goede router?

mijn budget is best laag en wil niet teveel uitgeven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Dit is een hele "nette " router.

http://www.routercenter.nl/product/68011/sitecom-wl-340-wireless-router-150n-x1.html

Routers,welke (ver) onder deze prijs vallen,zijn eigenlijk niet meer van "deze tijd " (technisch: verouderde drivers,geen Wifi-standaarden etc,etc)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb zelf een linksys wrt54g en ben erg tevreden. Nog nooit hoeven resetten en al ruim een jaar in gebruik. snelheid is prima, zowel bekabeld als draadloos. Heb m toendertijd bij norrod computers gekocht voor rond de 40€
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De wrt54gl van linksys gebruik ik al vele jaren, met de tomato firmware kan je veel meer instellen dan met de standaard gui. Kijk voor de voordeligste op de link
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meest populaire router op het moment zie ik net dat het de TP-Link TL-WR1043ND is.

http://tweakers.net/pricewatch/reviews/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html

Deze heeft alles wat je van een router kunt wensen:

- Wifi B+G+N
- 3 Antennes
- 4 x Gigabit poorten
- Gigabit Wan poort
- USB poort voor printer of externe schijf (Soms zelfs webcam)

Alternatieve firmware mogelijk (DD-WRT).

Als ik mijn WNDR3700 niet had. dan had ik deze gekocht.
Op de link kan je reviews vinden van de Grootste technerdssite van NL (Tweakers.net)

En te koop voor maar onder de 50 euro incl. verzenden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hier een overzicht van de meest poplaire routers op het moment van boven naar beneden:

http://tweakers.net/pricewatch/reviews/cat/662/wlan-routers.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je wil de ICIDU Broadband 150 N hebben. Hij is niet duur en er zijn bijna nooit problemen mee. Voor nog geen 30 euro wordt hij thuisgestuurd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik gebruik hem zelf ook namelijk. :)