Kan een USB-hub je accu leegtrekken?

Ik laad mijn telefoon weleens op via de usbkabel in de hub, 's avonds is hij dan vol en 's ochtends is hij weer leeg terwijl hij gewoon uit stond, kan het komen doordat hij heel de tijd in de hub zal terwijl de pc al uitstond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als de hub zelf geen eigen voeding heeft dan kan dat inderdaad als de hub zelf nog aan de pc is aangesloten.

Toegevoegd na 1 uur:
Hetzelfde zal gebeuren als je de telefoon direct in de USB van de pc zou doen, en deze uitzet.

He ligt dus niet aan de hub. Je kan dit wel voorkomen door een USB met een eigen voeding te nemen.