ik krijg mijn microsoft office 2007 niet verwijdert

Ik probeer het steeds te unistallen maar dan lukt het niet terwijl ik de rest wel kan unistallen. weet iemand hoe ik het definitief kan verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Welke Windows versie gebruikt u? Krijgt u foutmeldingen te zien bij het verwijderen van Office 2007? zoja, welke?

Probeer de stappen te volgen in het volgende Microsoft KB artikel:
http://support.microsoft.com/kb/928218/nl

Er staat in het midden van de pagina een "Fixit" knop deze kunt u gebruiken om de stappen automatisch uit te laten voeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms werkt die fix niet op de genoemde site.

Met de volgende tool krijg je hem zeker mee weg:

De MSI Cleanup utility.

http://www.softpedia.com/progDownload/Windows-Instaler-CleanUp-Utility-Download-18442.html

Aangezien je hiermee programma's kan verwijderen die je normaal niet kan verwijderen, raad ik aan alleen datgene te verwijderen wat je wilt. In dit geval dus Office 2007

In sommige gevallen krijg je office 2003 niet weg nadat je office 2007 hebt geinstalleerd. De microsoft Fix die ze op hun site aanbieden werkt dan soms ook niet (al meegemaakt).

Daar kan deze tool dus ook bij helpen.