Hoe kan ik op mijn sony vaio de schermverlichting op maximaal zetten, nu staat hij op automatisch. via energiebeheer kan ik het niet oplossen. thanks!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Dat kun je via je toetsenbord instellen. Druk op de toest Fn (blauw) en de toest met het blauwe zonnetje met een plus (waarschijnlijk F6, maar dat kan per laptop verschillen).

Toegevoegd na 8 minuten:
Met de plus en de min kun je meestal ook schakelen tussen automatisch of een vaste waarde.
Plaatje bij antwoord
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar heb je die pijltjes mee gemaakt? Ik zit altijd in paint te kladderen als ik zoiets uitleg. Of heb je hem echt zo gevonden?
bamibal
12 jaar geleden
Ik heb SnagIt gebruikt.
http://www.techsmith.com/snagit/default.asp