Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik doen als mijn cd speler een cd wel speelt maar niet mijn sims?

ik heb pas van duizeligheid mijn laptop van de trap af laten vallen. Mijn cd speler was er toen uitgebroken. Ik ben hiermee naar de pc boer gegaan en het was gemaakt. Nu wou ik sims 3 gaan spelen, maar mijn laptop pakt die cd’s niet. Hij pakt echter wel mijn 538 cd. wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
751

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je vraag is niet echt duidelijk. Betreft het hier een cd-speler of een dvd-speler combo?

Wat je zou moeten doen is andere schijven kunnen proberen. Doen die het wel? Dan is er wat mis met je SIMS schijfje. Als de andere schijven het ook niet doen, dan zou ik teruggaan naar de reparateur en dit tegen diegene zeggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ZIjn er meerder soorten dan, dat wist ik verder niet. Ik heb het bij 2 andere cd's geprobeerd, ik heb wel gelezen ergens dat ik een update moet downloaden, maar dan is het probleem weer, waar kan ik die vinden. maar bedankt voor je antwoord

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding