wat moet ik doen als mijn cd speler een cd wel speelt maar niet mijn sims?

ik heb pas van duizeligheid mijn laptop van de trap af laten vallen. Mijn cd speler was er toen uitgebroken. Ik ben hiermee naar de pc boer gegaan en het was gemaakt. Nu wou ik sims 3 gaan spelen, maar mijn laptop pakt die cd’s niet. Hij pakt echter wel mijn 538 cd. wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je vraag is niet echt duidelijk. Betreft het hier een cd-speler of een dvd-speler combo?

Wat je zou moeten doen is andere schijven kunnen proberen. Doen die het wel? Dan is er wat mis met je SIMS schijfje. Als de andere schijven het ook niet doen, dan zou ik teruggaan naar de reparateur en dit tegen diegene zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ZIjn er meerder soorten dan, dat wist ik verder niet. Ik heb het bij 2 andere cd's geprobeerd, ik heb wel gelezen ergens dat ik een update moet downloaden, maar dan is het probleem weer, waar kan ik die vinden. maar bedankt voor je antwoord