Hoe stel ik in dat ik met 2 beeldschermen kan werken=

Ik wil een 2e beeldscherm aansluiten op mijn Laptop. Is dat mogelijk? Het is een nieuwe Acer laptop van mijn werk.
Op mijn Macbooki van 4 jaar oud lukt het wel dus dan moet het op deze acer toch ook wel lukken?

Ik krijg het wel zo ver dat ik op beide schermen hetzelfde beeld heb, maar nog niet dat ik op beide kan werken en met de cursor van het ene naar het andere scherm kan.

Gr. Wouter

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
55.9K

Het beste antwoord

Windowsvlaggetje + P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt niet. Dan heb ik wel op beide beeld maar ik kan niet met de cursor naar het andere scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel tegelijk indrukken he:)!
Dan heb je je beeld nu waarschijnlijk "Gedeeld". Dat je op allebei de schermen hetzelfde beeld hebt.
Dan moet je even rechtermuis knop op het beeldscherm doen. Daar klik je op scherminstellingen/schermresolutie. Hier kun je instellen dat je 2 monitoren hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik zie op beide beeldschermen iets anders. Alles is in princiepe goed alleen gaat mijn cursor niet naar het andere scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je nu de andere kant op gaat? Kan zijn dat je schermen zijn omgedraaid. Dat je laptop denkt dat je monitor rechts staat, en je hebt m links staan bv;) Snapje wat ik bedoel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent de beste!! dat was inderdaad het probleem!!! Thnx!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome;)

Andere antwoorden (3)

In configuratie van de videokaart
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe dat met persoonlijke voorkeur aanpassen, rechtermuisknop op het bureaublad. Dan kan je ergens beeldschermen instellen. Stel je de ene in als scherm 1 (hoofdbeeldscherm) en de 2e als je extra scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
start menu -> instellingen -> Controle paneel -> Beeldschamr / weergave (In engel: DIsplay)

Daarin kan je naar het tab blad instellingen (Settings) waar je op een plaatje de 2 monitors ziet. Nummer een en nummer twee. Klik een van de monitors aan, en dan kan je de instellingen van die monitor aanpassen. Als je muis nit correct van het ene naar het andeere scherm gaat, kan je hier ok je monitors 'omdraaien' qua plaatsing.