Monitor going to sleep

Sinds kort krijg ik de melding Monitor going to sleep. Het scherm is een Hp w2216 en het is alleen als ik een DVI kabel gebruik de normale VGA kabel werkt gewoon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
4.2K

Antwoorden (3)

Misschien is de kabel niet goed of niet goed aangesloten .. kan ook zijn dat de kabel te oud is misschien lang in de kast bewaard ik zou een andere DVI kabel gebruiken en anders tog gewoon de normale VGA kabel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het fijne van het aanschaffen van een HP product,is dat het én betrouwbare kwaliteitsproducten zijn én een hele goede support op zowel het gebied van drivers,software als problemen - welke bij Hp bekend zijn - op te helpen lossen.
Op de volgende website kunt U daar uitvoerig van worden overtuigd en bijvoorbeeld een handleiding in PDF vorm downloaden :
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?product=3739210&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&lang=nl&cc=nl

Ik heb Uw product alvast ingevuld,zodat U meteen een keus kunt maken.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!

ICT-er hierzo had hetzelfde probleem, als het niet aan je energiebeheer ligt (configuratiescherm) kán het je kabel zijn, heb zelf een W2286L van LG, en mijn HDMI kabel deed het perfect..... een week.... van goede kwaliteit, en ineens kokend heet, VGA en DVI doen het nu prima maar bijna m'n nieuwe pc naar de ##### Ook kan het zijn dat je settings voor VGA/DSUB anders staan ingesteld op je monitor en die de instellingen van je monitor qua energy settings voorrang geven aan wat je besturingssysteem vindt wat je scherm moet gaan doen. Je kunt eens proberen om je oude kabel aan te sluiten en nauwlettend om de paar minuten de temperatuur van de kabel in de gaten te houden, of anders een "live cd" (mag geen reclame maken hier) te starten en kijken of je met hetzelfde probleem zit. Zoniet, dan zijn het je instellingen, van je OS OF je monitor. Ik heb al iets gevonden maar als je je modelnummer invoert bij een heel bekOOnlend programma intikt, zie je je meer problemen :)

Succes!