Waar vind ik de sd-kaart op de computer?

Ik wil een paar zelf-opgenomen video's die ik heb ge-upload van mijn camera naar de computer om een bepaalde reden terugzetten naar de sd-kaart (door te slepen bv.) Daartoe heb ik die sd-kaart in een cardreader gedaan en via een USB ingang aan mijn console verbonden.
Maar ik kan de weergave van die kaart niet vinden in mijn systeem.
Hoe gaat dat wel lukken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
6.4K

Antwoorden (5)

Dat zou gewoon bij je schijfindeling moeten staan. bij computer of deze computer. Zit het SD kaartje in het goede readertje en zit hij diep genoeg? Als dat niet lukt kan je het SD kaartje gewoon in je camera doen en dan de USB kabel van je camera gebruiken, als je die erbij hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe bijna hetzelfde idee :)
Als je hem niet in "Mijn Computer" te zien krijgt zou ik even herpluggen (eruit-erin). Je kan ook even je camera als cardreader gebruiken en zo dingen terugzetten. Ook kan je nog even een andere USB poort proberen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het zou ook kunnen dat je een SDHC kaartje hebt en je cardreader alleen de ouder SD kaartjes leest. Heb je al vaker met dit kaartje en deze kaartlezer in combinatie gewerkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens Uw foto's via een USB kabeltje van camera naar je PC te kopieeren.

http://picasa.google.nl/

Met dit programma kunt U diverse handelingen verrichten en is zeer gebruiksvriendelijk.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens bij printers en aparaten, als hij daar niet bij staat dan moet er iets mis zijn, misschien is de besturings programma niet goed geinstalleerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle computers hebben een sd card uitgang meestal laptops