Waarom zegt vista dat mijn netwerkkabel er niet in zit, terwijl dit wel zo is?

ik heb een realtek ethernetkaart en vista home premium. hiervoor met windows xp was er niets aan de hand. ik heb al een nieuwe driver geinstalleerd maar hij blijft zeggen dat mijn kabel er niet in zit.....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als ie dat zegt, dan is je driver in orde, maar mist ie echt een kabel. Kun je wel internetten? Zo ja, heb je soms meerdere netwerkaansluitingen?
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Mmmm, en hoe ziet ie er uit in Apparaatbeheer?
AWM
14 jaar geleden
Mmm, Gek, dat je twee netwerkadapters hebt, terwijl je er maar één hebt in werkelijkheid. Is de tweede geen firewire aansluiting (1394)?
Nou ja, begin maar eens de juiste driver te installeren
via http://www.realtek.com/downloads/.
Zul je dus op je laptop moeten doen...
AWM
14 jaar geleden
Je kunt ze ook eerst allebei verwijderen uit je apparaatbeheer en booten. Kijken wat er gebeurt.
Maar de nieuwste drivers kunnen nooit kwaad.

Andere antwoorden (1)

Wellicht is je kabel niet helemaal jofel meer, probeer eens een andere voor de zekerheid!