Wat gebeurt er als ik een harde schijf met windows 7 starter in mijn macbook pro installeer?

Mijn harde schijf van mijn macbook pro werkt niet meer naar behoren. Toevallig heb ik een harde schijf die eerst in mijn netbook zat. Op deze harde schijf zit windows 7 starter geinstalleerd en volgens mij is het overigens een ntfs systeem. Welke stappen moet ik ondernemen om deze harde schijf mac compatible te maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je kunt op een Macbook Pro uitstekend Windows7 draaien.
Alleen niet op de manier zoals jij het wilt. Op de schijf van je Netbook is WIndows geïnstalleerd met andere hardware. Je kunt het proberen, maar er is 99% kans dat je alleen maar blauwe schermen met foutmeldingen ziet.
Een nieuwe installatie van Windows op de Macbook gaat wel werken.
escape
13 jaar geleden
escape
13 jaar geleden
Opmerkelijk. Want ik draai Windows op een Macbook Pro met Bootcamp. Alle hardware wordt herkend.