hoe kan ik op mijn toshiba laptop ervoor zorgen dat de fabrieksinstellingen worden hersteld?

ik bedoel dat toshiba mijn laptop weer gebruiksklaar maakt, ik heb windows net opnieuw geinstalleerd en ik weet echt niet waar/hoe ik al die stuurprogrammas installeer
ik heb ook geen cd gehad, ik heb de mogelijkheid om cd/dvd te branden, alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

In Uw geval is het zeker nadat Windows opnieuw hebt geïnstalleerd belangrijk,om de juist drivers te hebben,zodat U alsnog zelf moet gaan zoeken.
Vandaar,dat het misschien stukken makkelijker is om eens op de volgende pagina- van Toshiba NL- het e.e.a. in te vullen. :

http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/windows7_drivers.jsp?service=NL

Op het moment,dat Uw laptop perfect werkt,is het dan wel verstandig om in ieder geval te zorgen voor een -minimale- wekelijkse back-up. ( komt namelijk vrijwel op 't zelfde neer als zo'n recovery herstelschijf)

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

zoek even in de handleiding welke toets(en) je moet indrukken tijdens het opstarten om op de herstel partitie
te komen
of zoek op google naar toshiba recovery key

werkt je toshiba op dit moment nog wel dan zou er in principe een recovery dvd set te branden zijn

als je de onderstaande link volgt en dat werkt kun je alsnog de dvd recovery set branden en dat zou ik zeker doen anders moet je een volgende keer bij een volledig hardeschijf fout een hele nieuwe windows versie kopen
altijd doen dus
capthavoc