Hoe kan ik mijn PC scherm op mijn tv krijgen? (zie uitleg)

Ik heb mijn computer op de 2e verdieping staan. Ik heb een tv in de woonkamer staan op de begane grond. Ik kijk altijd voetbalwedstrijden op mijn computer, maar die computer staat op de 2e verdieping. Is er een mogelijkheid om het beeld van mijn computer via een draadloze verbinding beneden in de woonkamer op mijn tv te krijgen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Met een draadloze verbinding weet ik niet echt,
Maar als je een HDMI aansluiting hebt kun je wel een extra lange kabel kopen en verbinden aanelkaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt er wel bepaalde dingetjes voor.
Bijvoorbeeld: Sitecom Wireless PC on TV MD-300
Ik zit de recessies te lezen en het schijnt redelijk goed te werken.
Maar het beste en de goedkoopste oplossing is gewoon aansluiten via vga / hdmi / svideo