opzoek naar printer driver Minolta pagepro 12 VISTA 32bit wie kan me helpen?

Toegevoegd na 6 dagen:
met welke versie is de pagepro 12 vergelijkbaar.
tot nu toe zijn er geen afdoende oplossingen die mij verder helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hallo

Volgens een reactie c.q. antwoord op precies hetzelfde probleem als die van U ..las ik ergens in een forum het volgende:

"RE: printer Minolta pagepro 12
probleem oplossing gevonden na lang zoeken, printer installeren op
Windows 2000 computer via netwerkprinter installeren op Vista, printer werkt
als netwerkprinter afdrukbaar met Vista computer"

Dit houdt dus in,dat U mogelijk deze printer zult moeten voorzien van een Windows 2000 driver !

http://www.vistaheads.com/forums/microsoft-public-nl-windows-vista/232055-printer-minolta-pagepro-12-a.html

Windows 2000 voor PagePro 1200 W
(English)

http://onyxftp.mykonicaminolta.com/download/SearchResults.aspx?productid=986&filetypeid=0&osid=3

Mogelijk is dit iets voor U.Succes er mee !

Groet:Zoekertje

Ver kunt U ook Windows "foppen" door pas de kabel aan de computer aan te sluiten tijdens het opstarten. Met wat geluk zoekt het o.s. _ Vista _ dan naar een goed alternatief,mocht dit niet lukken. U kent dat vast wel ..dan "herkent "Windows "nieuwe hardware"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

niet te vinden op de site van minolta zelf ?
of is de printer te oud ?
dan zul je waarschijnlijk de vista driver niet vinden
tip
vaak kun je hem niet installeren via de installer omdat die xp wil hebben probeer hem eens in compatibiliteitsmodus te installeren.
rechtklik op de setup file en dan eigenschappen en dan compatibiliteit xp
of sluit de printer aan en wanneer hij op de software vraag verwijst naar de uitgepakt map of de cd van de driver als je die hebt dan slaat hij de install gedeelte over en pakt allen de drivers
dat wil ook nog wel eens lukken
capthavoc