is er een verschil tussen DDR3 geheugen van een normale laptop en die van een macbook?

het verschil tussen DDR3 1066mhz voor een normale laptop en DDR3 1066mhz van een macbook?
Die voor een macbook kost 200euro (4GB) en voor een normale laptop is ongeveer 50euro

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Naar mijn weten niet. Het is een gewoon een heel erg duur merk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!
Nee, macbook gebruikt dezelfde type geheugen als andere laptops die DDR3 gebruiken.

Het beste is om eentje uit de macbook te halen en daarmee naar de winkel te stappen. Dan weet je dat je de juiste koopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Danku!
Moet gewoon kunnen. Link verteld hoe je je mac moet openen om geheugen te vervangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel!
Ja! En nee! Je moet goed letten op het volgende: 1 hoeveel GB kan je MacBook aan (meestal 6) 2 hoeveel MHz moet het geheugen zijn (meestal 1067 of 1333) 3 niet alle fabrikanten worden goed ondersteund. Vooral Kingston is vervelend met een Mac.