Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Stekker dat in mijn laptop moet wordt zeer heet, terwijl de rest van mijn laptop adapter normaal blijft. Is dat normaal?

Hallo, De stekker van mijn laptop adapter die in de laptop zelf moet wordt warm tot zeer heet na ruim 10 á 15 minuten. De overige onderdelen van mijn adapter en de laptop zelf blijven op kamertemperatuur. Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast hartelijk bedankt.

Over mijn Laptop:

Ik heb een Samsung NP-RC730-S04NL draaiend op
Windows 7 met een Intel Core i7 Processor.

Over mijn adapter:

Het is wel de adapter die bij aankoop van mijn laptop in de verpakking zat. Het is een volgens mij een BA44-00215A, Althans dat is de code.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
602

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is typisch voor een draadje wat slecht kontakt maakt.
Zo nog net een verbinding, zo nog net niet volledig door gebrand.
Als u het zelf kan zou ik een nieuw stekkertje aansolderen.

Mogelijks is dit ook het gevolg van een slecht soldeerpunt tss de print en het kontaktje waar de stekker inkomt.
Ook hier kan dit eenvoudig gesoldeerd worden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Nog vergeten vermelden dat het evt een slecht kontakt kan zijn tss de stekker en het stopkontakt, in dat geval de stekker vervangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerst proberen met een andere adapter om zeker te zijn of het aan de adapter zelf ligt dan wel aan de aansluiting van uw PC.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding