Bevelen jullie mij de Hercules mk4 aan?

Ik wil deze hercules kopen! Maar bevelen jullie die mij aan? En hebben jullie nog tips om ma over te halen!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Het zijn echt goeie dingen en omdat er een Sachs onder zit zal het voor je moeder niet zo'n probleem zijn, moeilijk op te voeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee joh hij bedoelt dat vliegtuig

Toegevoegd na 1 minuut:
RAF Hercules C130-J MK4

Een echte aanrader, heb die van mij weggedaan omdat mn vrouw het niks vond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar wel een echte aanrader als je er een in je achtertuin kwijt kan.
Jullie zitten beiden fout.
Vragensteller bedoelt uiteraard deze Hercules mk4, een leuk speeltje voor de DJ.
http://www.youtube.com/watch?v=yAfl6BSNzjY
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi zoekertjee,

ik heb de bromfiets gezien, er zelf op gereden, en in tegenstelling tot wat er is geschreven, ik reed er bijna 100 KM/h mee, tsja, wel degelijk op te voeren.
sachs is een prima motor! zo worden ze niet meer gemaakt.
het vliegtuig, ach, ik heb net een iets te korte landingsbaan voor mijn huisje, shit!
dan het disco geweld, daar geef ik nog geen kwartje voor.
wat moet je er mee?
kabaal maken, maar als de muziek die de artiest zelf verbeterd zou kunnen worden, dan had die artiest dat zelf toch wel gedaan? of niet soms!
kortom, spaar nog even door voor een mooie PC of zo.
groetjes, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf een Hercules DJ Console RMX. Ik ben blij dat ik die heb gekocht, want ik heb een vriend met een mk4 en die is er niet zo tevreden over. Hij heeft vaak last van driver probleempjes na het rebooten van de pc.