Ik wil graag mijn Wachtwoord weten van mij Modem.

Ik heb het boekje niet waar het wachtwoord opstaat.
hoe kom ik aan het wachtwoord voor me moden via wifi?
en waar zit het wachtwoord meestal?
ik heb een THOMSON SpeedTouch 780

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat het niet op de onderkant van je modem zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip Suzy, daar staat het inderdaad vaak vermeld op een sticker of zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand zegt dat het handig is, alleen maar dat hij 't misschien daar kan vinden. Het is inderdaad minder handig om de gegevens van het stickertje zo te laten.

Antwoorden (9)

probeer admin eens, dat is het wachtwoord voor dit modem, als je hem uit de doos haalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak is dit standaard:

username: admin
password: admin

Toegevoegd na 1 minuut:
tenzij je dit wachtwoord in het verleden als eens hebt aangepast.

dan zit er meestal (of altijd) wel een reset functie op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je waardering en de plus :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, gewoon resetten. Er staat vast wel ergens een knopje of gaatje met "reset" erbij.
Ik heb daar zelf ook veel problemen mee gehad, kijk eens op je internetkastje op daar het antwoord op staat. Bij mij was dat het geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
volgens mij kan je het firmware resetten het standaard wachtwoord wordt dan terug gezet.

Toegevoegd na 16 minuten:
Standaard gebruikersnaam administrator, Bij KPN: kpn en admin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het gewoon aan je vader !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm...
Mijn vader is geen techneut.
Hij is Kok
Bij Thomson staat het vaak op de sticker onderop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij tele 2 is het vaak user voor zowel gebruikersnaam als ww
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het goed is staat het onder de modem op een sticker!
meestal is dat bij alle modems!
oke anders vraag je het maar aan je pa
die zal dat vast wel weten
veel succes er mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor is de meest uitgebreide website ter wereld :

Ik heb alvast Uw router ingevuld en opgezocht. Als U precies doet,wat daar staat ,móet het haast lukken.

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/Access_Remote_PC.htm

Groet:Zoekertje

PS : Het slechtste advies = rommelen met foute wachtwoorden etc,etc. !! ( Dus doe het nooit zo )