Waarom pruttelt een I mac en waarom zeggen ze dat ze stil zijn. Ik wordt er helemaal gek van als je hem terug stuurt zeggen ze gewoon wij horen niks.

Ik vindt dit een slechte service van Apple en een slecht service van Saturn waar ik deze computer heb gekocht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

ten eerste, apple is niet iets wat je bij de saturn koopt. je ducati koop je immers ook niet bij de honda dealer, voor de duidelijkheid... het zijn speciale producten die je bij de specialist koopt!

ten tweede, een imac hoort helemaal stil te zijn. maar als je hem in een computer kast doet, dan raakt hij zijn warmte niet snel genoeg kwijt waardoor de ventilatoren wat sneller moeten werken om de extra warmte alsnog kwijt te raken. hierdoor maakt hij wat meer geluid dan normaal.

verder heb je garantie op een apple bij elke apple winkel, niet alleen bij de saturn. ga langs een apple dealer en laat de imac daar nakijken. verder is het niet apple zijn schuld dat een aantal 16 jarige puistkoppen van de saturn weinig verstand hebben van apple!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad koop je geen iMac bij een koopjesmarkt zoals Saturn en Mediamarkt, de service is daar altijd slecht! En een iMac maakt helemaal geen geluid, dus heb je een miskoop, ga inderdaad op zoek naar een Apple Store, zoals bijv. iCentre of neem contact op met Apple zelf.
De service van Apple zelf is namelijk prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+