Hoe vin ik de naam van mijn moederbord zonder een programma ervoor te downloaden?

laatst zij iemad me bij cmd dan moet ik iets met dx... invoeren weet iemand juist wat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (5)

Als het goed is staat die even op het scherm direct als je je computer opstart, anders in de Bios kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat wel in je BIOS, anders kan je ook google op het type pc wat je heb. dan is er ook vast wel wat over het mobo te vinden.
en ja wil je het zeker weten...maak je PC open het staat er ook op:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je het programma dxdiag bedoelt, dat op de meeste PC's zal staan. Ga naar de Start-knop, kies voor Run en geef dan dxdiag op.
Alleen dxdiag zal niet altijd je moederbord info geven, dus mogelijk dat je toch een (gratis) programma moet downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lastig. Als je wel wat wilt downloaden dan is CPUz wel prima; is gratis en geeft erg veel details over je CPU, moederbord, geheugens etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of het proggie everest