Op zoek naar HP laptop

Op zoek naar:
HP laptop
geintegreerde kaartlezer
minimaal 3 GB
15 tot 17 inch beeldscherm
ingebouwde webcam
goed geluid
wie heeft een goed advies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (7)

Hp dv-3190sd hele goede, prijs range zou handig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen waarom een HP, Medion heeft perfecte laptops met een goede service aan huis van 3 jaar;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn broertje heeft een medion, wordt erg traag en heel warm. Ook al een paar kleine defectjes die wel irritant zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan met hij de helpdesk bellen, je hebt 3 jaar garantie aan huis met een Medion, de service is altijd goed van Medion!
Koop dan een refurbished/tweedehandse Mac laptop. Alles heeft betere kwaliteit en ongeveer dezelfde prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laptopshop.nl checken.
Je kunt al jouw eisen aangeven en je krijgt een aantal mogelijke keuzes.
En daarna kan je de prijzen op tweakers of andere vergelijksite gaan checken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt eens op hp.nl kijken of computershop.nl. Veel succes in ieder geval!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze heeft een lekker groot scherm, een snelle processor, 3 GB, webcam, wifi etc. voor E 529,-
is dat wat je zoekt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel tevreden over de HP Pavillion dv7 2260ed.
Check zelfop HP even de sepcs. Misschien is het wat voor je.