hoe kom ik aan mijn WEB-sleutel voor onze WLAN?

we hebben hem wel eens een keer op geschreven maar ze weten niet meer waar dus hoe kan je er achter komen misschien (illegaal) maar het liefst legaal

Toegevoegd na 2 uur:
is er ook een programma te downloaden dat (illegaal)is dat er dan ahter kan komen(krakenbij ons thuis)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Resetten naar fabrieksinstellingen en een nieuwe web-sleutel aanmaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet kan, wilt of durft te resetten kan je ook gewoon een nieuwe web key aanmaken. Deze moet je dan in alle apparaten die gebruik maken van Wifi op die router opnieuw ingeven

Toegevoegd na 2 uur:
Wireless keyfinder, overigens een legaal programma:

http://www.nirsoft.net/utils/wireless_key.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Typ cmd in je opdrachtbalk en vervolgens ipconfig. Je krijgt een rijtje met gegevens. Neem de onderste rij over en typ dit in je internetbrowser en je kan in je modem kijken en de sleutel achterhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan je mechien iets beter uitleggen ik denk dat het weel een goed andwoord is maar hoe het moed weet ik niet zo goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar start , uitvoeren en typt daar cmd gevolgd door enter. Je krijgt een soort dos scherm en typt daar ipconfig. Je krijgt nu een aantal rijtjes met cijfers te zien. Neem de onderste over, compleet met puntjes. Schrijf het evt op. Dan start je internet en typt bovenin je opgeschreven rijtje. Je komt nu bij de modem. Het kan zijn dat de wachtwoord beveiligd is. Eenmaal in je modem zal je moeten zoeken naar je wireless lan instellingen. Succes